Blog

Outsourcing računovodstvenih usluga - razlozi za i protiv

Postoji puno razloga za razmatranje outsourcinga. Međutim, outsourcing nije jedino rješenje i nije  „za svako poduzeće“.

Također, tuđi primjer primjene outsourcinga ne mora u konačnici biti i vaš primjer u budućnosti.

Prije nego počnete ozbiljnije razmišljati o ovoj temi, pobrinite se da razumijete koje su točno potrebe vašeg poduzeća te razgovarajte i inzistirajte na svim, za vas relevatnim pitanjima.

Uloga financijskog direktora u malim i srednjim poduzećima

U  kompleksnom okružju s brzim promjenama i razvojem tehnologije,  gdje se među najvećim  izazovima koji ugrožavaju opstanak poduzeća ističe likvidnost  i njene posljedice,  uloga financija koje stvaraju dodanu vrijednost cijeloj organizaciji je postala složenija i važnija nego ikada do sada. 

Financijsko upravljanje igra ključnu ulogu u financijskom uspjehu poduzeća i predstavlja ključnu komponentu  općeg upravljanja organizacijom. 

Uključuje taktičke i strateške ciljeve vezane uz financijske resurse poslovanja a neke od specifičnih uloga uključenih u sustave financijskog upravljanja uključuju računovodstvo (koje mjeri, identificira, bilježi i priopćava sve financijske informacije o poduzeću, razmatrajući cjelokupnu financijsku sliku), knjigovodstvo (za razliku od računovodstva, bavi se specifičnim transakcijama koje se odvijaju na svakodnevnoj osnovi), obveze prema dobavljačima (osim samog duga, prikazati će tijek rada i omogućiti poduzeću da odobri račune, ažurira zapise i održava integrirani sustav za upravljanje dokumentima) i potraživanja (ažurno praćenje pomaže poduzeću da povrati dugove u zaostatku prije nego što postanu loši dugovi), mogućnosti ulaganja i rizik (minimiziranje rizika provedbom strategija koje pomažu poslovnom subjektu da se suprotstavi nepredviđenim obvezama te osigura sredstva za ulaganja u potencijalne mogućnosti za rast i razvoj poduzeća).

Utjecaj organizacijske strukture na zadovoljstvo i radni učinak zaposlenika

Vjerojatno poznajete bar jednog kolegu, prijatelja, rođaka, koji vam na kavi redovito prepričava svoje nezadovoljstvo poslom i organizacijom u kojoj radi, pri čemu nema povjerenja u sustav kojem trenutno pripada, upravljačku strukturu ili prvog nadređenog? 

I pri tom bira stav  „Do kada ide,ide..“ ili „Ne mogu me oni tako malo platiti koliko ja mogu malo raditi“.

Nadam se da se niste vi u ovome prepoznali a ukoliko jeste, odlično. Krenimo od početka. 

Većina studija je potvrdila da loša organizacijska kultura koja vlada u poduzeću direktno utječe na organizacijsku klimu poduzeća, reflektirajući se na zadovoljstvo i doprinos zaposlenika.

 

 

Analiza financijskih izvještaja kao preduvjet kvalitetnih poslovnih odluka

Analiza financijskih izvještaja provodi se sa svrhom upoznavanja i definiranja ekonomske i financijske snage poduzeća i dobivanja informacija koji aspekti poslovanja su unutar očekivanja i strateškog plana, a kod kojih ima prostora za dodatna poboljšanja. 

Pri tome se dobivaju  realni i objektivni podaci o likvidnosti poduzeća, financijskoj stabilnosti, zaduženosti i rentabilnosti te se definiraju uzroci i simptomi financijskih problema u poduzeću.

Pri tom je bitno istaknuti da ne postoji samo jedan najbolji način procjene uspješnosti poslovanja. Svako se poslovanje može neznatno razlikovati u radu, pristupu i metodologiji, no analiza financijskih izvješća pruža primarni temelj za ocjenu uspješnosti poslovanja i prilagođava se svakom poslu. 

 

Kako bi se predvidjeli izgledi za budući rast i razvoj, neophodno je razumijevanje strukture financijskih izvještaja, ekonomskih obilježja industrije u kojoj poduzeće posluje te strategije kojom se poduzeće nastoji razlikovati od konkurencije.

©2019 Consulting Plus. All Rights Reserved.

Search

Ove stranice koriste kolačiće kako bi poboljšale vaše korisničko iskustvo.
These sites use cookies to improve your user experience.

Poruka privatnosti / Privacy Policy